För det är du



Idag: Stövlar + en somrig klänning från H&M :)

Tjenis! Sitter och lyssnar på musik och övar lite inför en ekonomiredovisning jag och min grupp har imorgon. Skönt att få den gjord. Dagen har varit fin på många sätt. Extra fin blev den när jag mötte upp Lisa för att köpa god frukt som vi sedan åt hemma hos mig. Hon hjälpte mig även plugga lite Antiken-frågor tills vi drog till Vällingby. Vi körde ett boxnings-pass idag, dock var min kropp seg efter gårdagens muskelpass men det funkade. Imorgon börjar jag 10:00 men ska vara i skolan vid 9 för att öva... Suck hehe. Menmen. Nu ska jag torka mitt hår tjing

Kan ju tillägga att nu 3 ½ timme senare skakar mina armar efter boxningen. Jag hoppas på en fet träningsvärk imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0