All the shine





Hahaha känner att bilderna stiger i fulhet hela tiden. Men såå de kan gå när man har rast och inte har något att göra.. pröva det, att skaka på hela ansiktet och slaffsa med tungan så får ni till riktigt fula bilder.

Jättemånga som frågar om jag äter på McDonalds ofta och svaret är NEJ! Har jobbat i ett halvår och hittills har jag ätit en burgare 1 gång! Det är gott, men inte överdrivet gott... hehe. Nu är mina ben/fötter helt körda så jag ska lägga mig i sängen och njuta av vilken bra dag jag har haft. Puss :)

Kommentarer
Postat av: lydde

alltså vad håller du på med? xD

2012-03-22 @ 21:57:39
Postat av: Charlotta

haha jag vet inte xD

2012-03-23 @ 19:35:18
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0