Hoppsan

Jag somnade igår när jag låg i sängen och planerade lite inför kvällen. Såå de kan gå. Det var ändå fett skönt, för jag jobbar idag. Men jag var ändåå taggad på att gå ut så det var lite småtrist. Hoppas det blir bättre ikväll, hehe. Jobbar somsagt idag, 12-16. Jobbar imostron också... Det som är positivt med att jobba båda helgdagarna är att de helger jag bara jobbar 1 dag är jag överlycklig och tar vara på den lediga morgonen sjukt mycket. Så det är najs ändå.

P.g.a. sjuka mardrömmar inatt så vaknade jag klockan 9 imorse, att drömma obehagliga drömmar är absolut det värsta som finns! Man mår så sjukt dåligt när man vaknar då haha. Aja.. om nån timme ska jag cykla upp till jobbet. Poss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0